Drobný vejlety - Březen 2010

30. března 2010 v 22:51 | Vacour |  Vejlety - Kronika Gangu
Přichází první náznaky vejletů a s nimi samozřejmě i nějakej ten zářez do naší kroniky...

Motoveletrh Brno - 12.03.2010

Datum:12.03.2010
Sestava: Dwořka, Petřev, Škojd a Vacour
Počasí: tak to nám bylo celkem ukradený :-)
Délka vejetu: moc km

V polovině března se konal v Brně motoveletrh, na kterém samozřejmě nemohl náš Gang chybět. Sice to nebyl motoejlet, ale byl to vejlet za motorkama, tudíž sem do naší kroniky taky patří. Původně jsem byl sice domluvený jen na odstěhování Škojda z kolejí, ale pánové Dwořka a Petřev tento vejlet dokázali přetavit na vejlet za motorkama a místníma lokálama ( jako je třeba tento :-) ). Nastal pátek, den odjezdu. Setkali jsme se až v Rosicích, páč kucí jeli ještě nakupovat do Znojma. Po dojetí do našeho útočiště, do Klácalovo kolejí, jsme se ubytovali a vyrazili jsme do víru velkoměsta...

vejlety_brezen10_01
vejlety_brezen10_02
... kde jsme si dali spicha s Romanem (který se na naši návštěvu "moc netvářil" - viz foto níže ) a zašli do místního restauračního zařízení.

vejlety_brezen10_03
Po vyspání v jendé místnosti s jihočeskými přeborníky v chrápání a chlastání, jsme se druhý den vzbudili a pomalu jsme vyrazili na oběd do Pohádkové restaurace a po ní již na onu výstavu motorek.

Logicky se dá čekat pár fotek z výstavy, ale byli jsme až moc fascinovaní všemi těmi vystavenými stroji, až jsme je zapomněli vyfotit (jestli někdo má nějaké fotky, hurá sem s nima) .

Po výstavě se Petřev a Dwořka vydali omrknout ještě výstavu v Praze...

Tábor - Písek - 19.03.2010

Datum:19.03.2010
Sestava: Dwořka a Vacour
Počasí: celkem hezky a i celkem teplo bylo, ale v okolí silnic se stále dal najít sníh
Délka vejetu: 160 km

Tak nám to nedalo a museli jsme už něco podniknout. V pátek po práci jsme vyrazili směr Tábor. Užívali jsme si první (aspoň trochu pořádnou) vyjížďku roku 2010 až na benzinku mezi Veselím nad Lužnicí a Soběslaví. Tam jsme si dali chvilku pauzičku, při které jsme pořídili první motofotky.

vejlety_brezen10_04
Domluvili jsme se, že když jsme tam kde jsme, že se zajedem podívat do táborského mekáče. Po doplnění sil a benzinu jsme se už už začali chystat směrem zpátky do Budějc. Mno ale v tom povidám: ,,Tak snad nepojedem stejnou cestou né? Poď, dáme to přes Písek... ". No a bylo vymalováno. Cestou jsme potkali partičku tří motorkářů, jedoucích na starších Fazerech. Po dosáhnutí města Písek, nás Dwořka zavezl až k místnímu obchodu Bikers Crown, kam jsme se rozhodli zavítat. Po shlédnutí všeho možnýho zboží jsem se tak nějak rozhodl, že si koupim kalhoty, či boty. No a jelikož jsme s sebou neměli ani tankvaky a mě se nechtělo vézt boty pod bundou, volba padla na kalhoty. Inu vyhlídli jsme pár modelů a šlo se zkoušet. Na první pohled mě zaujali nízké závěsy zkoušecích kabinek. No co, řekl jsem si, a šel jsem se převlíkat. Když jsem si stáhl kalhoty, ozval se z druhé strany opony smích. Vylezlo z toho tohle...

vejlety_brezen10_05
Inu nakoupil jsem kalhoty a sprej na údržbu brzdových kotoučů, vzal na sebe nové kalhoty a ty staré omotal kolem těla pod bundou a mohli jsme vyrazit zpět domu. Cestou na nás machrovali ňácí dva řidiči dvoustopých vozidel : nějaká Audina, s nemalým obsahem motoru, honící se s nějakým též nadupaným Maserati. Oba dva jsme přechytračili v koloně u protivínského mostu :-) . No a pak už jen dojetí domu a ustájení našich ořů...

vejlety_brezen10_mapa_tabor_pisek

Římov - 24.03.2010

Datum:24.03.2010
Sestava: Dwořka a Vacour
Počasí: jasno, nádherně a celkem teplo
Délka vejetu: cca 60 km

No když jsme viděli to počasí, prostě jsme s tím něco museli udělat. Po práci hurá domu pro motorku a rychle na vejletík. Stále jen ve dvou, páč Petřev má prej stále nějaký trable s chladící kapalinou. Ani není moc o čem psát-prostě jsme na to sedli a jeli za nosem. Dojeli jsme se podívat do Římova k přehradě...

vejlety_brezen10_06
vejlety_brezen10_07
... a pak taky pod ní. Tedy k Římovskému jezu.

vejlety_brezen10_08
vejlety_brezen10_09
No a na závěr našeho pobytu v Římově jsme se navzájem vyfotili...

vejlety_brezen10_10
vejlety_brezen10_11

Cetou domu jsme se eště stavili v Hodějovicích kouknout na pracujícího Karla a Evu, kde jsme chvilku pokecali. No a pak už jen cesta domu...

Kdyby někdo měl zájem o fotky, jsou zde - heslo jako vždy. Jsou tam fotky ze všech akcí zmíněných v tomto článku... (kdyby byl problém s rozbalením, program Izarc by měl šlapat...)

Jo a jen tak mimochodem... Sníh nám už slezl, a tak Gang Kreténů a Mrtvých Hlav na motorky vlezl!

1 člověk ohodnotil tento článek.