Vranov nad Dyjí 27.-28.8.2011

19. září 2011 v 16:36 | Petřev |  Vejlety - Kronika Gangu

Dvoudenní výlet se uskutečnil poslední prázdninový víkend...

Ale musím začít od píky. Takže vše se uvařilo v pátek v hospodě, kam jsme původně měli s Dwořkou namířeno jen na chvilku, neboť Ondra vstával v sobotu ráno do práce. Sraz jsme měli s Tomášem z Vráta, jeho drahou Mončou a ještě jedním Tomášem ve městě. A v této sestavě jsme nejprve dali tataráček a pak jsme se přesunuli do B26 a to jak se později ukázalo, jsme neměli dělat. V B26 byla totiž akce na tequilu El Jimador + dárky. A my chtěli vyhrávat! J … Později za námi dorazili další přátelé a kamarádi a skončilo to jak jinak, než klasickým pátečním vožráním. Nu ale to k výletu nepatří, tudíž se přesunu přímo k článku, který má v této kategorii motovejletů určitě své místo.

Jak jsem již podotkl, ve zmíněné hospodě jsme domluvili, že bychom se mohli podívat někam na Moravu. Nakonec jsme domluvili Vranov nad Dyjí. Pěkná přehrada na Moravě, kde jsme ještě nebyli, zněla dobře. Jelikož jsme plánovali přespání, nastalo dilema kde. Dwořka nakonec vzal stan, karimatky, atd. a to také nebyl asi nejlepší nápad, ale jinak to nešlo. Druhý den po vyspání a vystřízlivění jsme měli sraz v Třeboni u obchodu cca okolo 15:00. Když jsem uviděl Dwořkovo moto, ověšenou jak vánoční stromeček, bylo to trochu komické, ale jak jsem psal, chtěli jsme přespat v kempu pod stanem a tak to bylo nutné. Navíc to byl takový 1. ostrý test podomácku vyrobeného držáku, který Dwořka zhotovil. Nu což, tak jsme vyrazili. Celou cestu to vypadalo na déšť a chvilkami i kapkalo, ale tak nějak jsme tomu ujížděli. Nicméně někde za Jindřicháčem (myslím, že to bylo u Strmilova) jsme zastavili na benzíně trochu se ohřát a Pišta se šla vy….. J Dali jsme kávu a čaj z místního automatu a padl tady návrh to otočit a jet domu, neboť blížící se prška a vidina spaní ve stanu nás trochu odrazovala. Ale jelikož jsme tvrdí motorkáři, tak jsme jeli dále. Cesta byla myslím až na zmiňovanou zimu celkem fajn, opět zpestřená komickou situací, kdy Pišta byla tak štastná a troufám si říci, že si i slintala do přilby, když uviděla jednu nejmenovanou vesnici, kde se vyrábí uzeniny. A slovy: ,,Jééé salámkyyy hami ňami ňami" (přesně nevím, co to tam ta Pišta žbleptla, ale znělo to nějak takle J), rozesmála Dwořku, který nám to pak vyprávěl. Pár kilometrů od cíle však nastal problém. Dwořka zastavil u kraje vozovky a zjistili jsme, že onen zmíněný držák testem neprošel. Ondra to přehnal se zatížením a vlivem nedobré silnice s výtluky držák povolil a v jednom ohybu se zlomil a ohnul. Ale Dwořka vytáhl pavouky, jako správný MacGyver vše uchytil, upevnil a jelo se opatrně dál. Když jsme dorazili do zmíněného kempu, šly holky okouknout ceny ubytování v kempu, chatek, hotelu, atd. Nakonec opadl návrh stavět stan, začínala se totiž stahovat mračna, která nás očividně hodně rychle doháněla a vypadalo to na pořádný chcanec. Tudíž jsme se rozhodli (hlavní slovo měl Bobeš J), že zvolíme chatku, která patřila k místnímu hotelu a stála cca dva páry stovek na noc se snídaní. Ale měla dva oddělené pokoje, vlastní spršku a hajzlík. Tak jsme se ubytovali, Dwořka zvolil pokoj, kde byla TV a u nás v pokoji jen lednička L bylo mi to trochu líto, ale nějak to později přebolelo J. Po lehkém předkrmu, který si rodina Dwořákovic vezla s sebou, jsme šli očíhnout místní knajpu. Zjistili jsme, že objekt je nějaká vojenská ozdravovna, ale nevypadalo to tam vůbec špatně. I ceny byli hodně lidové, a tak jsme dali hned nějaký to pívo. Překvapilo nás, že místní číšník byl velmi ochotný, vstřícný, trochu teplej (v mládí šikanovanej) buzerant a znalec vína J. Netradiční zbavování bublinek v nějaké karafě, kterou máchal u vedlejšího stolu a vyprávění o historii, složení a celkově o druhu vína, nás ohromilo a chtěli jsme si koupit také nějakou flašku (lahev) s sebou do chajdy. Tak jsme si něco nechali doporučit od tohoto fajšmekra. Nakonec jsme vybrali Moravský muškát, ročník 2010 a později jsme se dozvěděli, že má 7% kyselinky a jiné další vlastnosti. Koupili jsme tedy dvě lahvinky, neboť jedna byla málo a tři moc. Pišta si ještě na cestu vzala brusinkové Frisco, které mi taky chutná a jelikož přestalo venku pršet, tak jsme to chtěli jít očíhnout do protějšího kempu, kde měla být nějaká zábava. Údajně se tam měl platit vstup, ale protože bylo čerstvě po dešti, paní na recepci nás tam pustila jen tak. Prošli jsme kemp a nakonec jsme se usídlili v takové hospůdce na zahrádce pod velkou pergolou, kde hrála živá hudba. Pan žaludek si žádal příděl, tak jsme začali študovat jídelní lístek. Nakonec jsme vybrali pizzu se salámem a feferonkami bez feferonek, které nebyli. To jsme ale předem nevěděli, takže to vzbudilo plno emocí. Nakonec jsme vše ale snědli, dali pár piv, kořalku a šli potrestat ty dvě lahve, které se chladily v lednici. Dwořka ještě později stihl vypatlat všechnu teplou vodu v koupelně, tak jsem se myl ve studené a byla mi asi takováhle zima ,,↔" J. Nu a tím bych zakončil 1. den tohoto výletu. Ráno jsme šli na pěknou snídani do protějšího hotelu a poté jsme se museli už balit, jelikož jsme museli vyklidit včas ubikaci. Dwořka nakonec zrušil původní plán jet na freeshop na Hatě a jel směrem domu. Takže jsme tam vyrazili samotinký. Po nakoupení nějakých hadříků, okouknutí velkého casina Admiral, kam se chci podívat a samozřejmě podniku jménem Inflagranti (luxusní veselý dům), jsme se vydali také domu. Večer jsme šli s Ondrou ještě kopat na tartan s Mačem, Divišem a spol. proti cigunám, ale to jsem již nepatří.

1 člověk ohodnotil tento článek.